Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

"Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου"

6:30 μ.μ.

Ο Τζιμπρίλ Σισέ ελπίζει πως η μεταγραφή του στην Κουίνς Παρκ Ρέιντζερς θα τον βοηθήσει να εξασφαλίσει μία θέση στην εθνική Γαλλίας που θα δώσει το παρών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του καλοκαιριού.

«Ηταν η ευκαιρία μου για να επιστρέψω στην Πρέμιερ Λιγκ και την άρπαξα», δήλωσε ο Γάλλος πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού στην «Equipe». «Δεν έπαιζα πλέον πολύ συχνά στη Λάτσιο, ενώ με είχε επηρεάσει και το γεγονός ότι δεν είχα σκοράρει για πολύ καιρό. Εξήγησα στους ανθρώπους της ομάδας ότι δεν ήταν συμφέρον για κανέναν να μείνω», είπε, αναφερόμενος στο «διαζύγιο» με τον ιταλικό σύλλογο.

Ερωτηθείς για το Euro 2012, υποστήριξε ότι αυτός ήταν ο λόγος της επιστροφής στην Πρέμιερ Λιγκ. «Είναι αλήθεια ότι έφυγα ακριβώς γι' αυτό. Βέβαια, δεν ήμουν πλέον χαρούμενος στη Ρώμη. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου και θέλω πάντα να είμαι παρών στο γήπεδο. Ακόμα και αν η ΚΠΡ είναι στη 16η θέση της βαθμολογίας, μπορώ να τη βοηθήσω και αν πετύχω 10 ή 12 γκολ πριν το τέλος της σεζόν, αυτό θα κάνει τους ανθρώπους της εθνικής Γαλλίας να με σκεφτούν», σχολίασε.

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 Νεα για Παναθηναϊκό. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top